torsdag, april 18, 2024

ALARMTJENESTER

Vår alarmstasjon er bemannet 24 timer i døgnet 365 dager i året, og er sikret mot hendelser som kan påvirke sikkerheten og driften. Alarmstasjon er hjertet i bedriften, og innehar all informasjon om våre kunder, hvor våre vektere er, hvem som er på jobb, og ikke minst kompetansen til hver enkelt ansatt. Og egensikkerhet i form av intelligent videoovervåkning og adgangskontroll er med på å sikre stedet mot uvedkommende.

Alarmstasjonen har også ansvaret for å ha direktekontakt med politi, brannvesen og legevakt for at våre kunder og vektere kan få rask bistand ved behov.

Alarmstasjonen har følgende oppgaver:
– Aksjonere på alle former for alarmer, samt sørge for utrykning av vekter.
– Kontroll og oversikt over egne vektere.
– Bistå vektere og kunder ved behov.
– Kundekontakt utenom normal arbeidstid.

Sikringspartner As leverer bolig- og næringsalarm med eller uten vekterutrykning. Vi tilbyr en rekke produkter og tjenester til private, bedrifter og organisasjoner der fokus er sikkerhet.

Sikringspartner As gir deg en profesjonelt overvåket brann- og innbruddsalarm med og uten fotodetektor for bildeverifisering av alarmårsaken. Systemets tilkobling til alarmstasjonen er svært sikker, og kan kobles til både via bredbånd og GSM. Du kan også få delsikring med overvåkning av strategiske inntrengingspunkter ved hjelp av dør- og vindusmagneter (det som kalles skallsikring).

Alarmmerker som festes på dører og vinduer er inkludert i vår alarmløsning. Våre alarmoperatører har hele tiden kontroll på alarmsystemet og reagerer raskt hvis noe skjer.

Det er mange muligheter for spesialtilpassing av alarmen, slik at den oppfyller kravene både fra deg og ditt forsikringsselskap.

Ta kontakt med oss for å løse dine behov.


Kontakt oss: